Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Schipvill Bt.
A szolgáltató székhelye és levelezési címe: 1222 Budapest, Gyűszű u. 39.

Cégjegyzékszáma: 01-06-724767/24
Adószáma: 20346665-2-43
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Fővárosi Törvényszék Cégbíróság

Kapcsolattartó és a webáruház kezelője: Schipeck Gusztávné (továbbiakban szolgáltató)

Kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési cím: orchideamania@gmail.com

A kapcsolattartó telefonszáma: 06-20-569-7586
Adatvédelmi nyilvántartási száma: 40282


A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode


Alapvető rendelkezések:

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1. A webáruházban kézműves, részben a szolgáltató saját készítésű termékei találhatóak. Ajándék, divatáru, divatáru kiegészítők és dekorációs termékek. A fotókon kizárólag a megvásárolható termékek jelennek meg. A fotók egyszerű környezetben készülnek, ezért a termékek adatlapján megjelenített képek színei némileg eltérhetnek a valóságostól.

2. A webáruházban megjelenített termékek megvásárlására csak online van lehetőség. A termékek ára tartalmazza az Áfát a csomagolási költséget, de nem tartalmazza a házhoz szállítás díját. A megvásárolt termékek személyes átvételére a cég telephelyén van lehetőség, előre egyeztetett időpontban, ekkor a szállítási költség nem kerül felszámításra.

3. A webáruházban megvásárolható termékek kínálatát, árát,stb. a szolgáltató bármikor módosíthatja, de ez a változás a már megrendelt és kifizetett termékekre nem vonatkozik. A változás a webáruházban történt megjelenés időpontjától hatályos.


Rendelés menete

1. Vásárolni regisztráció nélkül is lehet.

2. Ha valami megtetszik kattintson a termékre. Ezzel megkapja a termék részletes adatait, ahol megtekintheti a termék fényképét, és annak részletes leírását. Vásárlási szándékát a Kosárba gombra kattintva érvényesítheti.

3. Ha rákattint a Kosár gombra a jobb felső sarokban, megkapja a kosár részleteit. A kosárban megváltoztathatja a megrendelt termékek számát, vagy eltávolíthatja azokat a kosárból. A rendelést a Kifizetés gombra kattintva rendelheti meg.

4. A következő lépésben adja meg az elérhetőségét. Ha vállalkozás számára vásárol, rákattinthat a Céges számlázás gombra és kitöltheti a cég adatait. A következő lépés a Folytatás gombra kattintás.

5. Itt választhat egy szállítási módot. A szállítási költség automatikusan hozzáadódik az áruk teljes költségéhez. Az jobb oldalon láthatja az árlistát és a teljes árat. A szállítási mód kiválasztása után a Folytatás gombra kattinthat.

6. A következő lépésben kiválaszthatja a fizetési módot. A fizetés kiválasztása után a Folytatás gombra kattinthat.

7. A megrendelés visszaigazolásának ablakában megtekintheti megrendelését és a beírt adatok helyességét.

8. A Szerkesztés gombra kattintva szerkesztheti a számlázási információkat, szállítási címét és fizetési módját. A megrendelés elküldéséhez meg kell jelölnie az "Elfogadom a Felhasználási Feltételeket" gombot. A megrendelés akkor kerül elküldésre, ha a Megrendelés befejezése gombra kattint.

9.Ezután visszatérhet a webáruház honlapjára a Vissza a főoldalra hivatkozásra kattintva.

A megrendelés visszaigazolásáról szóló üzenet automatikusan kerül kiküldésre a Megrendelő által megadott e-mail címre.


Fizetési és szállítási lehetőségek

A megrendelések fizetését az online felületen jelenleg csak előreutalással tudjuk fogadni.

Szállítás a Foxpost-on keresztül történik. Törékeny árú /pl. üveg, fa. kerámia, orchidea ékszer/ csak házhoz szállítással kérhető a törékeny megjelölés miatt. Ezt kérjük vegyék figyelembe megrendeléskor.

Személyes átvételre a megrendelést követően előre egyeztetett időpontban a cég telephelyén van lehetőség /1222 Budapest, Gyűszű u. 39/ ebben az esetben készpénz és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.


A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik a beérkezett fizetések sorrendjében.

2.Az utalásos fizetést választó vásárlónak a visszajelzéstől számítva 48 óra áll rendelkezésre a termék kifizetésére. Ezen időponton túl a megrendelt terméket nem áll módunkban tovább a vevő részére fentartani.

3.Általános teljesítési (feladási) határidő, a visszaigazolástól ( a vételár beérkezésétől a cégszámlára) számított 5 munkanapon belül történik.

4.A csomagok házhoz szállítását a Fürgefutár rendszerén keresztül a GLS szolgáltatóval  és Foxposton keresztül  bonyolítjuk.  Az átlagos szállítási díj mindig az adott időszakban érvényes díjszabás alapján kerül megállapításra figyelembe véve a termékek csomagolási és sérülékenységi tulajdonságait.

5.Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét valamely okból nem tudja teljesíteni, köteles erről a Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb tizenöt napon belül visszatéríteni.

6. A Megrendelő a megrendelés véglegesítésével a fizetési kötelezettségét elismeri és a választott fizetési módoknak megfelelően jár el.


Elállás joga

1. A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék vagy termékek átvétele közötti időszakban, illetve a termék vagy a termékek az átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

2. Csak hibátlan, sérülés mentes, használatba nem került terméket áll módunkban visszavenni illetve kicserélni. A visszaküldést minden esetben saját költségen tegyék meg, mert utánvétes csomagot nem tudunk átvenni. A termék árát vagy a csere terméket haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül megküldjük a Megrendelőnek.


Panaszkezelés

Bárminemű kéréssel, kérdéssel lehet fordulni a Szolgáltatóhoz:

Schipeck Gusztávné

telefonon: 06-20-569-7586

email cím: orchidamania@gmail.com

vagy a Schipvill Bt. levelezési címén: 1222 Budapest, Gyűszű u. 39.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bíróságok vagy hatóságok előtt eljárást kezdeményezzen minden olyan személy ellen, aki a Webshop használatával (ideértve a vásárlást is) jogsértést követ el, illetve arra kísérletet tesz. A Szolgáltató nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely felhasználó vagy vásárló rovására elkövetett jogsértés miatt.


Vegyes rendelkezések

Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
(1) 488-2131
(1) 488-2186
bekelteto.testulet@bkik.hu